מומחים בתחומי האזרחי מסחרי: משפחה | מקרקעין וחוזים מסחריים | זכויות יוצרים

סניף תל אביב: יגאל אלון 94 (מגדלי אלון 2) | סניף ירושלים : הלל 23​

הסכם ממון אונליין

הסכם ממון אונליין! יום החתונה קרב ובא ולמען הסר ספק ומניעת בעיות בעתיד אתם רוצים לעשות הסכם ממון און ליין בעלות מופחתת ?

בואו לקבל עזרה מהמומחים!

תנו למומחים לתכנן ולטפל עבורכם בצורה יעילה וליווי צמוד עד ההגעה להסכם המיוחל! הסכם ממון איכותי אונליין!
שלב ראשון:

אתם שולחים לנו פרטים אודות ההסכם הרצוי

שלב שני:

אנחנו נשלח לכם שאלון על מנת להתאים לכם הסכם

שלב שלישי:

אישור הזמנה וביצוע תשלום

שלב רביעי:

השלמת מסמכים נלווים להסכם. (נסח טאבו וכד׳)

שלב חמישי:

טיוטת הסכם תשלח ישירות למייל שלכם לאישור

יש לכם שאלה משפטית? צריכים ייעוץ דחוף?

אצלנו תקבלו ייעוץ ראשוני טלפוני ללא עלות, מלאו פרטיכם:

חייגו אלינו:

למה צריך הסכם ממון?

פירוק הקשר הכלכלי בצורה יעילה ומהירה
מניעת דאגות מיותרת בעתיד בעניין הרכוש
לדעת ולהגדיר מראש מה שייך למי במקרה של פרידה
סטטיסטיקה: רוב הזוגות שערכו הסכם ממון לא התגרשו

 עו״ד הסכם ממון און ליין

הסכם ממון און ליין הינו הסכם ממון שנערך אונליין בהליך מהיר ומחיר נגיש ונח. הרעיון להסכם זה נולד בתקופת הקורונה ובא לייתר ולהוזיל פגישות פרונטליות וזמן אצל עורכי דין. הסכם ממון און ליין הינו חוזה בעל תוקף משפטי ונערך בהתאם לחוק יחסי ממון וזאת במטרה להבהיר בצורה מסודרת מה  יקרה ככל ונפרד. הסכם זה, למרות שמדובר בהסכם ממון אונליין, אשר מבוצע באמצעות פגישת זום ומבוצע באמצעות עורך דין מומחי בתחום הסכמי ממון ואשר בין היתר מבצע הסכמי ממון און ליין. הסכם זה יערך ויותאם אליכם באופן אישי ויתפר במיוחד למצב שלכם.

מהו הסכם ממון אונליין ?

 

הסכם ממון אונליין הינו הסכם ממון אשר נערך על ידי עורך דין מומחה והינו בעל תוקף משפטי לכל דבר. הסכם ממון אונליין הינו הסכם ממון לפני נישואין אשר רווח מאד בציבור. אם בעבר צד המעוניין בהסכם היה מהסס לפנות לצד השני ולהצהיר שהוא מעוניין בהסכם ממון, כיום הסכם זה נערך כמעט על ידי כל בני זוג אשר יש לאחד מהם או לשניהם נכסים ו\או זכויות אשר הם מעוניינים להגן עליהם לפני היכנסם לקשר מחייב.

משרד עורכי הדין פז, ראובן ושות’ עם ניסיון רב בדיני אישות, משפחה, גירושין ועריכת הסכמים. אנו עורכים  הסכם ממון לפני נישואין, הסכם ממון אונליין, הסכם יחסי ממון, הסכם בין ידועים בציבור, ביטול הסכמי ממון, הסכם גירושין ועוד.
במשרדנו תקבלו ייחס אישי, ייצוג וליווי צמוד יד ביד לכל אורך הדרך בתהליך מתחילתו ועד סופו ונפעל בשיתוף פעולה מלא כפי שאנחנו עושים עם כל לקוח באשר הוא ועל מנת שעריכת ההסכם תהיה מהירה ועם הרגישות הנדרשת מול הצד השני והכל במטרה שנתקדם ללא הפרעות.
 

הרזומה והניסיון שלנו

מגיעים אלינו לא פעם לקוחות שמעוניינם לבטל את הסכם שערכו להם בעבר, אם זה הסכם שערכו לבד או הסכם שערכו עם עו״ד שלא מתמחה בתחום או שאינו עורך דין גירושין. אנחנו מזהים את עקב אכילס של ההסכם ומתבססים עליו על מנת לפרק ולבטל אותו. סטטיסטית, רוב הזוגות שהתגרשו לא ערכו הסכם ממון וזאת בהשוואה לזוגות שערכו הסכם ממון מבעוד מועד. במילים אחרות, רוב הזוגות שעורכים הסכם ממון נשארים בזוגיות בהשוואה לזוגות שלא ערכו הסכם ממון. 
 
לאור הרזומה והניסיון שלנו, תוך עריכת ההסכם אנו מביטים קדימה בכדי לצמצם, ככל שניתן, פרצות בהסכם. לשם כך, אנחנו סותמים מראש את כל ״החורים״ שאנחנו מכירים מהניסיון שלנו מהסכמים רעים של לקוחות אשר מגיעים אלינו לאחר מעשה וכאשר נוצר צורך בפעולות משפטיות יקרות בעקבות כך.
 

הסכם ממון חזק

עורכי הדין שלנו יושבים עמכם ובונים לכם אסטרטגיה ל הסכם ממון חזק , כך שבעתיד ככל והצד השני ינסה לבטל את ההסכם, יהיה מאד קשה לערר עליו ולבטל אותו. למשרדנו סניפים ב ירושלים מודיעין ו תל אביב . לקביעת פגישה לצורך ״תפירת” הסכם מותאם אישית – ככל ואינכם מעונינים בהסכם ממון אונליין, אנו זמינים לפגישה פרונטאלית. דברו איתנו ונקבע פגישת ייעוץ לצורך בירור הזכויות והחובות שלך בערכאות השונות ועל מנת שנוכל לבנות אסטרטגיה משפטית להמשך הדרך כל וחס וחלילה תאלצו להפרד. ניתן להשיג אותנו בטלפון שמספרו  0723902316 . כמו כן ניתן להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.
הסכם ממון אונליין

Looking for more information ?

עורך דין ישראל פז

We’re Here to Help Every Step of the Way

?מחפשים מידע נוסף

עורך דין ישראל פז

השאירו פרטים ונשמח לסייע:

? Looking for more information

עורך דין ישראל פז

:We’re Here to Help Every Step of the Way